Exora Prime & Bold


Proton Exora Bold Versi Turbo akan dilancarkan, berikut beberapa gambar berkenaan spesifikasi teknikal Proton Exora FL. Terdiri daripada dua varian baharu iaitu Exora Bold dan Exora Prime, dimana ianya dijana enjin CamPro CFE dengan kuasa 138hp dan 205Nm tork maksimum. Nampaknya kehangatan pelancaran MPV Exora versi turbo kian terasa bahangnya, ramai yang tidak sabar menantikan kemunculannya di depan mata.

Read more: http://www.nescafeais.com/gambar-dan-spesifikasi-proton-exora-bold-dan-exora-prime/#ixzz1gi0DcEZL












Exora Bold dan Prime menampilkan rekaan bahagian hadapan dan belakang yang lebih menarik, termasuk perubahan bampar depan, jeriji dan ruang kemasukan udara, lampu utama dengan ciri ‘blacked out’, skirting baru untuk bampar belakang, lampu belakang combi dengan ciri LED dan smoked, serta cermin sisi berkuasa eletrik boleh lipat.Exora Bold dan Prime juga dilengkapi brek cakera di semua roda lengkap dengan ABS dan EBD

Read more: http://www.nescafeais.com/gambar-dan-spesifikasi-proton-exora-bold-dan-exora-prime/#ixzz1gi0ZwZgA






Proton Exora Bold (H-Line) dan Prime (Premium Line) dikuasakan enjin CamPro CFE dengan keluaran kuasa kuda 138hp dan tork maksimum setinggi 205Nm yang bermula dari putaran enjin serendah 2,000rpm. Enjin CamPro CFE dibantu oleh sistem turbo dengan penggunaan transmisi CVT 6-kelajuan.

Read more: http://www.nescafeais.com/gambar-dan-spesifikasi-proton-exora-bold-dan-exora-prime/#ixzz1gi0rQ92T












Empat varian utama yang bakal ditawarkan:-
-Proton Exora Standard (B-Line) dikuasakan enjin CamPro CPS dan dipadankan dengan transmisi manual sahaja,
-Proton Exora Bold (M-Line), spesifikasi enjin dan transmisi masih sama seperti varian B-Line ( transmisi manual/automatik 4AT)
-Proton Exora Bold versi H-Line, dikuasakan enjin CamPro CFE (Charge Fuel Efficiency) yang dibantu sistem turbo bagi meningkatkan kuasa tork. Bagi Exora Bold H-Line,(transmisi tunggal dari jenis CVT 6-kelajuan).
-Proton Exora Prime (Premium Line), dikuasakan enjin CamPro CFE (Charge Fuel Efficiency) cuma perbezaan melibatkan kemasan di bahagian luaran dan interior.,(transmisi tunggal dari jenis CVT 6-kelajuan)
Sumber dan gambar:-Arena Kereta


Read more: http://www.nescafeais.com/gambar-dan-spesifikasi-proton-exora-bold-dan-exora-prime/#ixzz1gi14oMRy






HARGA











Untuk pandu uji dan membuat tempahan sila hubungi saya     019-336 8443

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan pesanan di bawah. Saya akan hubungi anda segera. Have a nice day.

Nama:
Email Address:
Telephone No:
Message:

Create a web form here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...