Ayam bertelur Riuh sekampung

Sorry, post yang saya ingin luahkan tiada kaitan dengan blog ini, cuma sekadar luahan peribadi yang mungkin kadangkala membuatkan orang mudah tersinggung. Bagi saya blog adalah luahan hati saya, jika saya fikirkan itu benda yang salah, tetap saya katakan salah. jika benar maka benarlah ia. Jangan jadi kalut. Benda yang kecil jangan dijadikan isu. Kita boleh berbincang secara terbuka.
Bagi saya, jualan kereta baru perlu dicari. Tak kira sikit ataupun banyak. Saya tetap komited dengan quota yang diberikan. Jangan jadikan kemelut ini satu halangan untuk kita maju ke hadapan. Saya tetap KOMITED untuk menjual sebanyak mungkin kereta PROTON. Hidup PROTON.

Bagi anda yang masih mencari siapakah yang layak menjual kereta Proton, dengan pengalaman selama 20 tahun dalam industri kereta, maka saya berani mengatakan bahawa Saya lah yang layak menjadi Penasihat Jualan  untuk anda. Call saya untuk membuat tempahan kereta Proton Baru. 019-336 8443

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan pesanan di bawah. Saya akan hubungi anda segera. Have a nice day.

Nama:
Email Address:
Telephone No:
Message:

Create a web form here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...